vrijdag 14 januari 2011

HELP! Weer een blog!

Hallo,
Eigenlijk heb ik nooit de behoefte gehad om een eigen blog te hebben, en dat dan ook nog eens te delen met anderen. Maar sinds een half jaar wonen wij in een ander huis, waar ruimte is om eindelijk een groente tuintje te gaan beginnen. Ben veel in boeken aan het lezen over het hoe en wat, en ben er al wel achter dat het een heel avontuur gaat worden. En het leek me wel leuk om dat avontuur te delen met mensen die het leuk vinden om te lezen. Ook zul je op dit blog wel andere dingen gaan aantreffen, ik heb nog meer hobby`s, dus zal er af en toe ook wel een recept of een kaart voorbij komen. Op de foto`s is het stukje tuin te zien wat mijn tuintje gaat worden. Nu nog zo goed als leeg ( foto is van eind september) maar straks hoop ik met allerlei lekkere groentes. Veel lees en kijk plezier op mijn blog. Groetjes, Jo

9 opmerkingen:

  1. Apetrots!! Niet alleen tuinieren, maar ook bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou meid, ik vind het heel leuk je avontuur te volgen. ik ben gelijk volger geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd naar al je plantjes ! Go Jo !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, ben maar gelijk volger geworden. Ben heel benieuwd hoe of het zich allemaal gaat ontwikkelen. Aan je voorbereidingen zal het in ieder geval niet liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jo

    Goed gedaan hoor! Ik ben je ook gelijk aan het volgen en ga je ook even in mijn lijstje zetten van gevolgde blogs. Je kunt het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jo.

    Leuke Blog heb jij. mooi Gemaakt. en een mooie Achtergrond.

    ik ga je Volgen.

    Groetjes van Coen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jo,

    Hulde, ziet er strak uit!!!
    Wanneer kan ik de oogst komen proeven?

    groetjes,
    Nick

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jo,
    Volgens mij zou ik als eerste mogen komen proeven van je verse aardbeien.
    Groet'n uut Grunn'n.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor! er gaat ook voor mij een wereld open, bloggen ik dacht dat je dat alleen op hyves kan! ook ik ga je volgen hier en achter over de tuinmuur hahaha!!

    BeantwoordenVerwijderen