dinsdag 25 januari 2011

Het kasje.

Hoi, Zondagavond een leuk kasje besteld. Het kasje is 0.80 breed,1.45 hoog en 0.50 cm diep. Daar kan straks mooi het zaaigoed in. Nu wachten tot ie komt, duhuh...geduld is nou niet echt mijn sterkste kant. We hebben er ook van die zaaikistjes bij besteld, er passen er precies 3 op een plankje. Gisteren hard gewerkt in de tuin. Eerst op de knietjes onkruid getrokken, toen alles weer omgespit en nog veel meer onkruid/wortels getrokken. Ligt er nu weer strak aangeharkt bij. Ik hoop dat ik nu eindelijk wat van die hardnekkige zooi heb uitgeroeid. De rucola kiemgroenten zijn bijna op, dan ga ik weer wat anders aan kiemgroenten proberen. Groetjes!

4 opmerkingen:

  1. OOOoooooooooooo wat een schetig kasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o gaaf dat kastje daar zal peet van mij nog jaloers op zijn. leuke kaarten ook .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk weer mijn ogen uit bij je Jo....
    En helemaal eindeloos z'n kastje.......oei wil-ik-ook....Maar dan voor mijn bloeiers, ja dat vind ik nu zo leuk...Ben helemaal verknocht aan mijn knol begonia's...en hou ze ieder jaar *over*

    Bloeirijk jaar hoor, met warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is precies het soort kasje wat ik in gedachten heb. Waar heb je het gekocht (is weliswaar lang geleden, maar misschien zijn ze er nog...)

    BeantwoordenVerwijderen