zondag 30 januari 2011

Mijn sprei.

Vorig jaar om deze tijd ben ik begonnen met een sprei. Een sprei gebreid in allemaal blokjes met restjes sokkenwol. Op pen 2,5. Het ging best snel, maar toen er verhuisplannen en een verhuizing aan kwam heb ik het aan de kant gelegd. ben nu weer begonnen, en wil nu toch echt aan het eind van het jaar dit sprei op mijn bed hebben liggen! Ik heb een foto gemaakt op mijn bed, dan zie je dus dat ik nog minstens tweederde van de sprei moet breien, maar ik denk dat het me wel gaat lukken. Ziet er wel al gaaf uit he? Hij is zo`n 2.20 meter breed en moet 2 meter lang worden. Ach, het is leuk om te doen, en ik ben van de straat. ;-)
Groetjes.

7 opmerkingen:

  1. grote bewondering!!
    Ik zou hier met veel energie aan beginnen,..... en dan strand het....

    Ik vind het er trouwens wel erg gezellig, warm en knus uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er superleuk en gezellig uit. Vaak genoeg naar deze foto kijken en dan gaat het allemaal goed komen met je plannen van één rand per week. Nog 20 weken te gaan en dan kunnen jullie samen onder de sprei!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtig! Wat een werk maar wat een mooi resultaat! Zou je eens een foto van dichtbij kunnen maken, van een paar blokjes? Zo van een afstand ziet het er zo ingewikkeld uit met giga patronen erin verwerkt.
    Ik weet het niet hoor, maar volgens mij kom jij van een andere planeet waar ze minstens 36 uur in een etmaal hebben....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hojo,
    wat toevalig zeg, ik ben ook bezig met een sprei van allerlei lapjes ( HEBJIJ DIE NOG??? te naaien
    ga ook naar de rommeltjesmarkt voor veel kleuren!

    wie zal hem het eerst af hebben??
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Go Jo Go ! gaaf hoor ! even doorbreien/doorbijten en je komt er wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een kleur-rijk kunstwerk Jo....enig hoor.
    Al ben ik ook gek op sokken,....hi,hi,

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ow wat is dit gaaf!!
    Ik zou het liefst ook nog eens een sprei ofzo willen maken.
    Gewoon breien of naaien / quilten.
    Maar vroeg me nu eigenlijk wel af hoe ver hij nu is aangezien je alweer 7 maanden verder bent ;)

    Leuk om te zien je blog!
    Had je via moestuinforum gevonden :)

    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen