woensdag 9 maart 2011

Ben er klaar voor!

Zo, nu ben ik er echt klaar voor!
De tuin is bemest, en voor de laatste keer omgespit. Heb 4 zaaibedden en nog een hoekje gemaakt, tussendoor een smal paadje, zodat ik straks nog bij de groenten kan. Onkruid zal ik moeten blijven trekken, dat groeit harder dan al het andere. Ook de groene friemels in het kasje, is gewoon onkruid! Althans.......buiten het kasje groeit hetzelfde spul......dus dat lijkt mij onkruiderig! ;-)) Vrijdag ga ik de sjallotten er in doen. En de grote potten vast klaar maken met mest en grond, zodat daar straks de tomatenplanten enzo in kunnen! Geweldig weer deze week, hoop echt dat het zo blijft. Ik moet er echt niet aan denken dat het nu nog zou gaan sneeuwen ofzo. Hoop morgen ook op mooi weer, dan gaan we weer een etappe Pieterpad lopen. geniet van hnet weer, groetjes, Jo

1 opmerking:

  1. He Jo lees al ff mee hoor,en wil al de hele tijd zeggen dat je eens op aardbeienacademie.nl moet kijken.Ik heb een setje met plantjes besteld, vorig jaar eens aardbeien van hem geproefd en die waren zóóó lekker en nu kan ik ze thuis telen! Misschien ook wat voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen