maandag 28 maart 2011

WEGGEVERTJE!!

Hallo,
Op andere blogs zie ik regelmatig een weggevertje voorbij komen. Vond ik zo`n leuk idee dat ik dat ook ga doen. Als je vanaf nu tot en met zondag 3 april een reactie bij dit bericht plaatst, dan maak je kans op dit weggevertje wat bestaat uit: 2 zakjes zaadjes, radijs en bieslook, kan ook in pot, voor de mensen die geen tuin hebben. Ook zitten er twee vlindertjes op een knijpertje bij, en een mooi blokje papier voor creatieve doeleinden. Volgende week maandag noteer ik alle namen op briefjes, stop ze in een pot en trek daar blind een naam uit. Ik zal op het blog vertellen wie het weggevertje " gewonnen" heeft! Succes, geniet van het mooie weer, Jo

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, ik denk dat ik dat idee ga volgen. Wat zal ik eens weggeven.... iets uit wat uit mijn atelier komt.....ga er over nadenken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, mijn saladebak is nog leeg!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi nou een leuk weggevertje hoor helemaal met zón dochter als Thirza in huis, altijd in om wat te zaaien (maar opeten ho maar!) en de knijpertjes daar kun je haar ook wel mee blij maken enn geen portokosten want je kunt het gewoon over de muur gooien! haha
    Ik vind je tuin er heel mooi en gezellig uitzien, en straks met al die grote kroppen sla en bloemkool lijk ik wel naast een boerderij te wonen, misschien nog wat kippen (geen haan hoor die is pas weg hier uit de buurt)Aan het zonlicht zal het niet liggen,
    groetjes van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit weekend een stukje gras veranderd in moestuin nu nog zaaien.........
    Dus het zou goed van pas komen en de vlindertjes zijn gewoon hartstikke leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke weggevertjes! Maar doe mijn lotje maar niet in het potje want ik word al veel te vaak door je verwend met leuke en lieve dingen en ook nog eens me allerlei lekkere baksels.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super leuk idee! Ik maak graag een kans. ben sinds kort ook begonnen met een klein moestuintje.

    groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We hebben net een moestuin weten te bemachtigen ...dus ik wil hele graag meeloten !

    Groet vanuit het noorden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk doe graag mee hoor
    groet,
    Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dan ben ik zeker nu te laat.
    Groet'n uut Grunn'n

    BeantwoordenVerwijderen