dinsdag 29 november 2011

Kolschoudersjaalmutsding!

Hoi!
Heb me de laatste dagen vermaakt met het maken van deze kol...of schouderwarmer, sjaal, muts of hoe je het wilt noemen. Pas geleden op die fair hadden we zoiets gezien, en dacht toen dat maak ik zelf wel. Meestal komt daar dan niks van, maar nu dus wel! Gebreid op pennen 7, 50 steken opgezet en een 90 cm lange lap gebreid met verschillende steken, gewoon makkelijk, alles met rechte of averechte steken. Aan elkaar gehaakt en aan de onderkant twee randjes omgehaakt. Daarna met bijpassend draadjes garen een bredere rand erop gehaakt. En klaar is Jo. ben er erg tevreden over. Eigenlijk ben ik niet zo van foto`s van mezelf op het blog,( zowiezo vind ik foto`s van mezelf niks!) maar nu moet het maar een keer, hoe kan ik anders die kol goed laten zien? Wilde me eerst nog opmaken enzo, maar niet gedaan, dus gewoon Jo zoals ze is! Vanavond ga ik me bezig houden met dat draadslingerding...es kijken wat dat word! Je ziet het vast wel langskomen! Groetjes!

3 opmerkingen:

  1. Op die eerste foto zie je er echt uit als een muts! Zo mag je niet over straat hoor en zeker niet met die mooie klompjes er ook nog bij.
    Maar hij is leuk geworden, hoef zeker niet te vragen of je er voor mij ook in wil breien (in het zwart)?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai hai ben het met Jacq eens hahahah niet op je bol zetten hahahah ziet er niet uit, maarre kan je er net nog ff 1 maken voor mij hahah vindt zwart ook leuk helemaal met Jacq eens.

    Liefs xxxx

    BeantwoordenVerwijderen