zondag 4 december 2011

SURPRISE!

Hoi!
Vorige week hadden we mijn zus en zwager op visite. Hoe we er op kwamen weet ik niet, waarschijnlijk liep ik weer van alles te ritselen, maar het kwam ter sprake dat ik een kruiwagen nodig had. Nou, die had mijn zeer geliefde zwager wel voor me, hij zou hem even op pimpen! Vandaag werd de kruiwagen bezorgd.......en hij is inderdaad prachtig gepimpt! Knalrood, met stickers, binnenkant grijs, een dynamo, en een koplamp, die dus werken. Kon ik doorwerken als het donker werd! En een thermometer, want als het dan te heet werd mocht ik effe gaan zitten! Ha...ik weet wel wie de stoerste kruiwagen van het moestuincomplex heeft straks! Bedankt, Ton!

3 opmerkingen:

  1. Wow wat een leuke kruiwagen ! zeker weten dat jij straks de stoerste hebt : )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Doos, hahahahahah dat is een leuk ding kom hem woensdag even bekijken.We kunnen wel even een ronde soest maken ik in de kruiwagen natuurlijk hi. Heb me koffer gepakt je kerstcadeautje zit er in hi. Nou lieverd tot woensdag bij de koffie. xxxxx Corry fra Lunde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super !!! doet me denken aan een paddestoel ...rood met witte stippen ..

    BeantwoordenVerwijderen