zaterdag 24 december 2011

Vrolijk Kerstfeest!

Hoi,
Nog even iedereen heel fijne feestdagen wensen! Rustige dagen hier. Morgen zijn we met z`n tweeen, en gaan dan iets lekkers koken. Tweede Kerstdag komen de kids, schoonzoon en Jacq. We gaan dan tafel grillen. Vandaag ook een rustige dag, onze trouwdag! Ik heb net lekkere koekjes gebakken voor de Kerst. Vanochtend even naar de kringloop geweest om ovenvaste schaaltjes te scoren voor de creme brullee, nog gelukt ook. Gelijk een paar leuke " hebbedingen" fruitschaaltjes gekocht, en 6 mega leuke likeur glaasjes.
van de week heb ik een patroontje gekocht voor een dikke mus. Heb er een uitgeprobeerd met vilt, en hij is echt zo leuk als ik dacht dat ie zou zijn! Ik ga er zo een vast knippen van kerststofjes. Ik kreeg vandaag twee vloppen met stofjes binnen van twee lieve dames van de stempelgroep. Een met kerststofjes en een met verschillende soorten lapjes. Helemaal blij ben ik ermee. " Vroeger" had ik ladingen stofjes, ik gebruikte ze toen op kaarten, maar ja, ooit ook al weer es weggedaan. Maar deze kerstdagen ben ik dus bezig met mijn musjes!
Geniet van de feestdagen, en dat het komend jaar maar een gezond, vrolijk en zonnig Nieuwjaar mag worden! Groetjes!
Foto`s spreken voor zich denk ik! ;-)

5 opmerkingen:

  1. Wat een lief vogeltje, te schattig! Goed gelukt, ben heel benieuwd naar die met een kerststofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai meis, nou ben blij dat je happy bent met je kabouters hihi, en ja het spekbuikding was mega lekker. En nog van harte met jullie trouwdag beetje laat. En wat ben je toch een knutselmutsje. Fijne dagen mop met jos en de kids en jac natuurlijk dikke x voor jullie allemaal.

    liefs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt vreselijk leuk die dikke mus. Ben ook heel benieuwd naar een kerstversie. ben zelf even bezig met sneeuwpoppen ook heel leuk.
    groetjes

    Anny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke weblog heb je,ik vond m op het moestuinforum.
    Jij ook hele gezellige jaarwisseling....

    BeantwoordenVerwijderen