maandag 2 januari 2012

Stoppen met roken!

Pffff...wel effe getwijfeld of ik dat op het blog zou zetten, toch gedaan. Ik had het goede voornemen om vanaf vandaag te stoppen met roken, en dan ook echt. Ik had het tegen weinig mensen verteld, best slim van mij, want dan hoef je ook niet tegen veel mensen te vertellen dat het weer niet gelukt is. Mijn shag was nog niet op vandaag, dus tja, dan kan je niet stoppen. ( had ook gewoon minder kunnen kopen...) Ik heb het ook lekker vaag gehouden voor mensen, zo van, ik wil voor mijn vijftigste gestopt zijn. Nou, verder niet door vertellen, maar in April word deze dame 50! Dus ik pak het nu maar anders aan en vertel de halve wereld dat ik vanaf 5 januari niet meer rook! Zodra ik dit bericht erop gezet heb weten dus heel veel mensen dat ik ga stoppen en ik wil natuurlijk niet voor zooooveel mensen afgaan, dus nu MOET ik! Een voordeel van het op het blog zetten is dat ik dan een hoop support, steun, complimenten en aanmoedigingen hoop te krijgen die het mij doen volhouden! :-) Heb al vaak een stop poging gedaan, een keer 6 weken niet gerookt. Ik weet nog wel dat ik er nou niet echt aardiger van werd, en heel moe van mezelf, want ik bleef maar poetsen en met van alles en nog wat bezig zijn. Een ding scheelt, heb nu de tuin waar ik veel energie in kan steken, en als ik dan nog tijd overhoud neem ik er gewoon een stuk bij! Ik zal jullie zo af en toe op de hoogte houden, maar ik ga dit vrolijke blog niet vervuilen met narrig geklets! Morgen begin ik met voorzaaien van een aantal dingen, dus de tuin berichten gaan er weer aankomen! Nou, duim voor me......groetjes!

7 opmerkingen:

  1. Fouterd! Niks zeggen he...
    Heel veel suc6 en als je in een dip zit gewoon een rondje door je tuin rennen....

    Knuffel,
    Nick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi hi, na een lang telefoon gesprek niks zeggen he dondertje, en wie moet er nu dan shag opsturen hahaha. succes kanjer weet dat je het kan. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk steunen we en je weet waar je narrige mailtjes naar toe kunt sturen! Er zijn er nog wel een paar die je kunnen steunen en motiveren.
    Vooral veel vogeltjes maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jo,

    Gewoon doorzetten! Er zijn tegenwoordig meer niet rokers dan rokers. Ik ben zelf ruim 6 jaar van de sigaret af. gewoon van het ene op het andere moment. 's morgens wist ik niet dat ik 'smiddags zou stoppen. Het is mij in 1 keer gelukt. En ik heb er totaal geen spijt van. Ten eerste voel ik me veeeeel beter en ten tweede, ik hou meer over voor hobbyspulletjes.Ik zeg altijd...... iedereen kan het! Als je er maar 100% achter staat. ga ervoor!!! Ik wens je heel veel succes!

    Groetjes,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou jose zet hem op mij is het ook gelukt je kan het.
    groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben erg nieuwsgierig of je nog steeds gestopt ben. Ben zelf ook een roker en heb ook al een aantal pogingen gedaan. Helaas nog niet gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen