maandag 5 maart 2012

Hoi,
Gisteren lekker 2 uurtjes naar de tuin geweest. Weer een vak omgespit en er gelijk sjalotten, Parijse worteltjes, romanesco bloemkool en zomer rammenas gezaaid. Ben benieuwd wanneer een en ander opkomt!
Vandaag de tomaten, paprika en pepers in potjes gedaan met nieuwe grond. Hoop dat ze dan wat beter groeien.
Verder gezaaid: Afrikaatjes, gele bloemen ( weet eerlijk niet hoe ze heten), roze gipskruid, mini-petunia`s, bieslook, wortelpeterselie, ananaskers, mosterd, rode en witte koolrabi, gele tomaat- model peer, en vleestomaat. Dit alles binnenshuis. Morgen ga ik eens kijken welke kruiden ik kan voorzaaien! Lathyrus had ik vorige week al gezaaid, en groeit nu de bak uit, heb ze bij het raam weggehaalt, kijken of ze het iets kalmer aan gaan doen nu, anders verhuis ik ze naar het kasje buiten! Foto`s van de zaaisels! Groetjes.

1 opmerking:

  1. Hey meis nou nou je bent mega druk !!! Wilde ook een berichtje zetten bij je laatste blog gaat niet dus nu maar even voor allebei hahah.
    Nou ik zet de andijvie niet neer dat snap ie zekers wel hahah ik neem het mee en dan hoop ik volgend jaar uit me eigen tuin te eten.
    Nou meis het ziet er allemaal prachtig uit en ik ben apie trots op je xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen