dinsdag 2 oktober 2012

NIEUWE TUIN!

Hoi!

Vanaf gisteren heb ik een tuin erbij! Helemaal happy ben ik.  De tuin heeft door omstandigheden wat achterstallig onderhoud, dus er staat ons een bult werk te wachten. Maar als dat gedaan is heb ik dus dubbel zoveel ruimte, en dus ook dubbel zoveel groente en fruit het volgend seizoen! We gaan proberen de tuin zo onderhoudsvriendelijk mogelijk te maken, dus veel gras met allemaal rechte vakken met een opstaande tegelrand erlangs. De paden zullen minstens grasmaaier breed moeten worden. Dat word dus grasmaaien, mocht je nog zo`n grasmaaier ongebruikt hebben staan, dan neem ik hem graag van je over!
Leuke bijkomstigheid is dat er op de nieuwe tuin een mooie bramenstruik, een perenboom en een klein kersenboopje staan.



Na de herfstvakantie gaan we beginnen met de tuin leeg te trekken......ik heb er zin in! Groetjes!

1 opmerking:

  1. Wow, wat een werk! Voordeel is wel dat je meteen eer van je werk hebt want je zult het resultaat direct zien. Succes ermee.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen