woensdag 31 oktober 2012

Tuintje achter winterklaar!

Zo, vandaag de achtertuin winterklaar gemaakt. Alle dode planten eruit, onkruid getrokken, potten geleegd en iopgeruimd, enz. Daarna lekker omgespit, kippenmest erop, en er een beetje ingeharkt.
Kippenmest hebben we opgespaard....we scheppen gewoon de poep van de stoep, en uit het nachthok. Gaat in een bak, droogt mooi in, en hup op de tuin! ;-) Wat zullen mijn groentes goed groeien komend seizoen.

O, ja.....toen ik de foto`s van de tuin ging maken betrapte ik de kleine rode kip.....de grotere doen het niet, maar die kleintjes jumpen gewoon over het lage hekje heen......daar moet dus wat hogers voor komen van het voorjaar! Groetjes.

2 opmerkingen:

  1. Goh zo netjes, je zei het net al via de phone maar het is echt zo hahah. Dus je mag wel een beetje moe zijn en als de zuurkool met speklap nu ook nog lekker was ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow dat ziet er goed uit!
    Ik zit nog erg te twijfelen wat ik ga doen voor volgend jaar. Of een mm bak of me grond eerst ophogen ofzo aangezien grotendeels gewoon blank staat met een goede regenbui...

    BeantwoordenVerwijderen