zondag 25 november 2012

Boerenkool en kokosbollen.

Vandaag lekker de gisteren geplukte boerenkool verwerkt voor in de vriezer,  kunnen we toch weer een keer of 4 stamppot eten! Ook wat spruiten voor morgen, en prei voor de preitaart die ik woensdag ga eten als dochter en schoonzoon komen eten.
Vandaag ook kokosbollen gemaakt. Een belachelijk makkelijk recept wat ik van Rudolph heb.
www.rudolphsbakery.24kitchen.nl
 Rudolph maakt van het recept 10 kokosbollen, kun je doen, maar dan zijn ze echt erg groot. Ik had er 17, en vind dat ze eventueel nog wel iets kleiner kunnen. Ook de baktijd klopte niet, er staat 10 minuten, maar ik heb mijn bollen 20 minuten in de oven gehad, terwijl ze kleiner zijn. Veel calorieeen, en dan doopt Jo ze ook nog es in de gesmolten pure chocolade. Zooooooo lekker zijn ze! Deze zullen vaker gemaakt gaan worden. Makkelijk en snel klaar!  Zo, en nu eten koken...spercibonen...gewoon van AH! ;-) Groetjes!

1 opmerking: