dinsdag 1 januari 2013

2013!

Hallo!
Voor alle lezers van mijn blog: Een heel gezond nieuwjaar toegewenst! Dat het maar een mooi jaar mag worden.
Lekker altijd, zo`n fris nieuw jaar wat voor je ligt! Ik heb er zin in. Natuurlijk heb ik al ontzettend de kriebels om dingen te gaan zaaien enzo voor de tuin, maar besef tegelijkertijd dat het gewoon nog winter moet worden, en we nog best wat kou en sneeuw zullen krijgen. Zal toch nog een beetje geduld moeten hebben vrees ik. Of dat gaat lukken? Geloof dat je wel al prei kan voorzaaien......;-)
Heb een hoop plannen voor de tuin, en dan vooral ook voor het nieuwe stuk. Voor dat nieuwe stuk hebben we veel stoeptegels nodig. Dus ik kijk steeds op Marktplaats bij de gratis tegels......verschillende keren wat gezien, maar was dan te laat of kreeg gewoon geen reaktie op mijn mail. Maar de laatste keer had ik geluk, als het goed is kunnen we binnenkort de eerste 40 tegels halen. En kunnen  we straks dus beginnen met de eerste bak. Ben een dag of 10 geleden nog een poosje aan het spitten geweest op de tuin, dat gaat nog niet meevallen. Er zit erg veel wortelonkruid, en dan met name brandnetel, zwerft heel die tuin door. En ja, ook de wortels van brandnetel prikken gemeen! Ik zal dat ook niet allemaal in een keer weg krijgen, dus dat word een tigjarenplan. blijven uittrekken, en het houd vanzelf een keer op......toch? Dit was het voor nu.....ik ga een lekkere warme prak koken. Na al die hapjes, flappen en oliebollen heb ik wel trek in een bordje gewoon warm eten! Doei!

1 opmerking:

  1. hihi ik kon me niet inhouden hoor met voorzaaien.
    Heb rozemarijn, koffieplantje ofzo en paprika gezaaid. Wel binnen natuurlijk. Hopelijk gaat het goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen