dinsdag 24 september 2013

Hard gewerkt!

Zo, een mooie poos op de tuin geweest vandaag. Het was een lekkere temperatuur om te werken. De hoek waar de frambozen staan, die je dus bijna niet ZAG staan schoongemaakt. Veel onkruid getrokken, vooral kweekgras, ook de boel om gespit zodat ik veel wortels kon verwijderen. Tegen het gaas aan onkruid doek ingegraven. Een strook van 25 cm breed. Daarvoor komen straks de frambozenplanten. Die moeten dus een stukje naar achteren, kunnen ze gebruik maken van het gaas als steun. Ik probeer steeds zoveel mogelijk dingen te doen die het me volgend jaar makkelijker gaan maken, althans, dat hoop ik dan! Na het onkruid verwijderd te hebben zag ik dat mijn herfst framboos stekken heeft gemaakt. Dat is heel mooi, die wilde ik erbij gaan kopen, maar dat hoeft dus nu niet! 
Morgen of donderdag weer verder! Doei. 
Foto voor en na.....

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, jij hebt eer van je werk! Leuk om de voor- & nafoto te zien. Ik vind zulke lege aarde altijd zo beloftevol, heerlijk om zo de herfst in te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh eerst rommelig en daarna gewoon een strak matje hahah !!! ja daar ben je wel even mee bezig geweest !!! Kan het niet vaak genoeg zeggen hoe trots ik op je ben ! Het is mooi het kost energie en je krijgt energie, en Jos krijgt van alles en nog wat op zijn bord hahah och arme. Het is net terug in de tijd dit, jij met de tuin. Eerst was het langs het tuinpad van je vader, straks zingen je kids langs het tuinpad van me moeder hihi. Je bent een echt tuinvrouwtje toppertje !!!

    BeantwoordenVerwijderen