woensdag 13 november 2013

Freubelwerkjes!

Lekker gespeeld de afgelopen tijd. Dikke sokken gebreid, die gaan met Bart mee. Een handig rugzakje gehaakt om mee te nemen als we gaan lopen. Heb hem al gebruikt, en hij is precies goed. Geen snijdende banden op de schouders, en er past precies dat in wat ik nodig heb.Hij is alleen nog een beetje saai vind ik, moet ik nog wat op verzinnen. Nog een krul sjaal gemaakt, en nee ik vind het nog steeds niet leuk om te doen en doe er in tegenstelling van veel andere mensen ook 3 avonden over in plaats van 1 avond! De sjaal gaat met Renee mee. En ik wilde graag leren om Tunisch te haken.....en dat is gelukt....met dank aan internet, daar kan je werkelijk alles vinden!
Al weer nieuwe projecten in het hoofd........groetjes!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen