woensdag 12 maart 2014

Blauw-wit!

Hallo!

Je doet het niet bewust, maar soms ben je in een keer met allerlei dingen bezig in dezelfde kleurstelling! Blauw-wit dit keer. Eerst de trui, op de Jo manier gebreid , gewoon beginnen dus en zien wat het word. Is erg goed uitgepakt, trui past perfect, is een lekkere trui denk ik voor nu, of van de zomer s`avonds over je hemdje! 

En dan de tas. Ik had al tijden een spijkerbroek liggen waar ik een tas van wilde maken. Een tas waar precies alles in past wat er in moet. Hij zat in mijn hoofd, die tas, en kwam er pas uit toen ik bij het opruimen allemaal blauw-witte lapjes tegen kwam. Toen maar eens begonnen, gelijk een mapje voor losse spulletjes zoals je pincet en zo gemaakt, en een shag mapje. Helemaal blij mee. 

En dan de armband. Ik zag hem op facebook...en hij is gemaakt door Anne Lodewijks ( Keramiste)
de armband die ik zag zag er ongeveer zo uit, maar dan met gekleurde kralen er tussen. Bijna nog leuker dan die ik nu heb ( bijna he? lol) 
Maar ik had gelijk zoiets van, oohh...die wil ik maar dan alleen in blauw met wit. En dat kon. Gisteren kwam hij binnen ( met ook nog een gaaf kadootje erbij!) Er zitten allemaal leuke kralen aan, en erg leuke bedels, hartjes, fietsjes, theepotjes, molentje, enz,. Ik zal hem met plezier dragen. 
Wil je zien wat Anne nog meer maakt?
www.facebook.com/amhlo
www.annelodewijks.nl
mail@annelodewijks.nl

Nou, eens kijken wat ik nog meer in blauw-wit kan maken! Nee hoor, ben druk bezig met het haken van kussens voor buiten in erg vrolijke kleuren. Maar heb nog een hoop andere dingen in mijn hoofd, dus ik meld we wel weer. Eerst de komende week een berichtje over de tuin, want het gaat hard in de tuin! Was er gisteren, maar de camera weigerde dienst! Dus morgen of overmorgen een tuinberichtje! Groetjes. 





2 opmerkingen:

  1. Mijn complimenten voor je trui en je tas.Ik hou me ook bezig met haken naaien en andere leuke dingen maken.Maar ik kwam op je site via landleven (je hebt trouwens een leuke site) want ik wil namelijk een moestuintje beginnen. Mijn tuintje is om gespit en mijn eerst zaadjes heb ik in gezaaid in een zaaibakje. Dus het begin is gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhhhhhhhhhh Jo wat een leuke trui en wat een mega leuke tas !!! zie het al weer hahaa ik had nog genoeg te lezen en te bekijken en ja je armband is ook geweldig leuk maar ik ga toch voor wat je zelf hebt gemaakt. x

    BeantwoordenVerwijderen