donderdag 19 maart 2015

De grote tuin.

Vandaag weer een ochtendje naar de tuin geweest. Was net als vorige week donderdag, toen was ik er ook, erg lekker weer! Vorige week de lange grote bakken gedaan, en een kleinere. Gelijk de sjalotten en pootuitjes in de grond gestopt. Ook een rijtje wortelen, en wilde spinazie gezaaid. Zo....het begin is er!


 Vandaag heb ik de rest van de tuin met bakken gedaan, de bakken vast mest gegeven ( koemestkorrels) Vast in een vak fresia's en annemoontjes gepoot. Vorig seizoen veel plezier gehad van alle bloemen die ik had, nu iets meer, dus een iets groter vak. 

De bramenstruik intdaan van oude takken. Het is al goed te zien dat er knoppen op de nieuwe takken komen. De dwergkwee staat in bloei, eigenlijk loopt alles zo'n beetje uit. 

Alle vier mijn rabarbers staan ook boven de grond. Eentje heb ik vandaag uitgespit, die gaat naar een andere moestuinmuts. 
De knoflook die ik in oktober heb geplant , staan er goed bij. Ook de olifanten knoflook doet het goed, het verschil is goed te zien!,
Volgende week wil proberen iets vaker te gaan. Er moet nog een hoop gebeuren, maar ben zeker niet ontevreden. Volgende berichtje hoop ik het over de kleine tuin hierachter te hebben, daar verandert ook een en ander!
Tot de volgende keer! 



2 opmerkingen:

  1. ziet er alweer prachtig uit dat word een top tuin dit jaar ! strak zo die bakken zo heb je goed overzicht. Beetje jaloers wel of al te weten dat je over een tijd weer met tassen lekkers en prachtige bloemen naar huis fietst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker gewerkt, ziet er mooi uit! ik heb dit jaar ook bloemen op de tuin, leuk! fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen