zondag 22 maart 2015

Wat creatieve uitspattingen!

Zo....ben weer lekker bezig geweest! Allereerst heb ik met het verloopgaren Fenna van de Wibra een trui gehaakt. Eigenlijk moest het een vest worden, maar door het soort steek, is het behoorlijk rekbaar geworden, dus gaat openstaan bij een vest. Dus de panden op elkaar genaaid, en nu ben ik er erg blij mee. Bescheiden kleurtje ook wel he? Hahahaha! 
Daarna ben ik aan de gang gegaan met Beertje Joep. Voor het aanstaande kleinkind natuurlijk. Ook daar ben ik, heel tevreden mee. En dochterlief vond hem erg leuk! Leuk om te doen, knuffels haken. Er zullen er nog wel meer volgen. 
En dan iets heel anders, vandaag een workshop gedaan. Een paas stolp gemaakt . Erg leuk om te doen, niet moeilijk ook. Heb al zitten denken dat ik na de Pasen er een soort vogelkooitje van maak, en dan mag hij naar buiten!  Voor volgende maand staat er weer een workshop gepland, een schapenkrans maken, ben heel benieuwd! 
En dan ben ik nu weer bezig met een voorjaars sjaaltje, voor straks bij mijn spijkerjasje! Dat was het voor vandaag! Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen