zaterdag 6 januari 2024

Rood!

 De beste wensen voor iedereen! Dat het maar een mooi en gezond jaar mag worden. 

Even op de tuin gekeken hoe het er nu uitzag. Ik had plassen op de tuin volgens buurman Peter, maar deze waren al weer weg. Hoop dat met de komende droge dagen het water nog veel meer zakt, want het is wel nog blubber! 

Lekker de laatste rode bieten, en wat rode boerenkool meegenomen. Morgen eet ik nog sla uit de bak achter het huis, daarna zal het over zijn met de vorst denk ik.  De winterpostelein groeit lekker in de achtertuin, die kan eerdaags ook gegeten worden. Zo lekker dat ik nog dingen uit de tuin kan eten nu! Er staat ook nog palmkool! 

Komende week wil ik wat dingen gaan zaaien, en zal daarover een update plaatsen! 

Groetjes! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten